Verhalen over imago-opbouw

Perfect! Je hebt een geweldig idee voor een startup. Tijd om de wereld te veroveren. Maar je product is niet het enige dat verkoopt. Wat is de identiteit van je product die mensen aantrekt? Wat wil je dat je imago wordt? Donderdag 12 maart verwelkomen we twee gastsprekers die je vertellen over het opbouwen van een imago. Ze zullen ook hun eigen ervaringen delen bij het creëren van het imago van hun eigen bedrijven.

Programma

  • 17.15 inloop
  • 17.30 opening
  • 17.35 Simone Plukkel, leerexpert
  • 17.50 Joris Nuiver, creatief strateeg
  • 18.05 Start discussie
  • 18.30 Eten en drinken

Joris Nuiver helpt organisaties te groeien. Hij ontwikkelde een systematische methode om je eigen merk beter te begrijpen, te leren hoe je klanten zich gedragen en de klant op een creatieve manier aan je merk te koppelen. Joris heeft creatieve strategieën ontwikkeld voor verschillende gemeenten, onderwijsinstellingen en bedrijven. Bedrijven helpen groeien begint altijd bij mensen en hun gedrag. Joris heeft een masterdiploma in communicatie- en informatiewetenschappen en heeft ervaring in lesgeven.

Simone Plukkel is de oprichter van Pluk. Pluk stelt ondernemers in staat hun visie te realiseren door hen te helpen bij het opzetten van workshops, cursussen en online seminars voor hun klanten. Met een masterdiploma in onderwijskunde mag ze zich leerexpert noemen en heeft ze veel bedrijven geholpen om echte waarde te bieden aan hun klanten.

Scroll naar boven